Česká verze English version

http://www.dpp.cz/fanshop-dpphttp://www.dpp.cz/hledame-ridice/http://www.dpp.cz/e-jizdenka/http://www.dpp.cz/e-shop/http://www.dpp.cz/prodej-nemoviteho-majetku/http://www.dpp.cz/moje-spojeni/http://www.dpp.cz/bezbarierove-cestovani/http://www.dpp.cz/pracovni-prilezitosti/http://www.dpp.cz/spolecny-podnik/http://www.dpp.cz/parkuj-v-klidu//fondy-eu/

NÁPOVĚDA:

Nevíte si rady?

Využijte nápovědy v aplikaci, která je umístěna na dolní liště hlavního menu. Podrobná nápověda je rovněž k dispozici na stránkách www.sejf.cz

Pro případ problémů nebo reklamace kontaktujte zákaznický servis na emailové adrese helpdesk@sejf.cz nebo na lince +420 234 249 665.


Kde v mobilním telefonu najdu svojí Mobilní peněženku

Aplikace sejf se objeví mezi nainstalovanými aplikacemi na ploše vašeho telefonu.


Zapomenutý PIN

Pro obnovení PINu se obrátíte na zákaznickou podporu na helpdesk@sejf.cz. Pro komunikaci s operátorem použijte PUK, který vám byl zaslán emailem při registraci sejfu. Po odblokování sejfu si zvolíte PIN nový.


Aktualizace mobilní aplikace

V případě, že provozovatel vydá novou verzi mobilní aplikace, bude na ni uživatel vždy upozorněn. K samotné instalaci pak dojde v závislosti na nastavení mobilního telefonu (automaticky nebo po potvrzení uživatelem).


Ztráta mobilního telefonu

V případě ztráty vašeho zařízení se nemusíte se obávat, že o své peníze přijdete. Bez PINu se k penězům ani k osobním údajům, které máte v sejfu uložené, nikdo nedostane. V případě, že o svůj telefon opravdu přijdete, jednoduše kontaktujte zákaznickou podporu na adrese Helpdesk@sejf.cz. Pro komunikaci s operátorem potřebujete PUK, který vám byl zaslán emailem při registraci sejfu. Ve svém novém telefonu si pak znovu nainstalujete sejf a získáte opět přístup k penězům, které jste si do sejfu vložili.


Výměna mobilního telefonu

V případě výměny mobilního telefonu znovu zopakujte instalaci a aktivaci sejfu, po přihlášení opět můžete svůj sejf používat.


Změna telefonního čísla

V případě, že Vašemu mobilnímu zařízení s nainstalovanou aplikací bude změněno telefonní číslo, je potřeba kontaktovat našeho operátora na na adrese Helpdesk@sejf.cz, identifikovat se kódem PUK a požádat o změnu telefonního čísla. Poté znovu zopakujete instalaci, při které je potřeba odsouhlasit přepsání původní aplikace i nastavení. Po reinstalaci můžete dále systém používat.


Změna operátora

Jestliže Vaše telefonní číslo změní operátora, není potřeba pro funkčnost sejfu provádět žádné změny či úpravy kromě aktivace datových služeb u Vašeho nového operátora.

Dopravní podnik hlavního města Prahy